Rabia1636 Kızlar 39+1 deyim bir delilik yapıp oturduğum yerden 3 saatlik uzaklıkta şehir dışına geldik bugün sabah erkenden baya bir şeffaf balgamsı uzun uzun akıntı ve hafif de kan geldi sizce doğum başlarmı hemen? Bilginiz varmı acil yazın lütfen
EsraDamla1 Rabia1636 ilk doğumsa hemen baslamaz yanı en azından benım oglenden sonrayı bulmustu sancım ama bence deliliğini yarıda bırakıp evıne dön 😀
_nigarr24_ İlk doğumsa hemen doğurmazsın,sancıların sıkılaşması lazım. Nişan kesin doğum var anlamına gelmiyor
Rabia1636 EbrKzlky inşallah bende öyle olurum yoksa benim için başka bir şehirde doğum yapmak kabus olur 😞 bazen yaşımızın ve içimizin deliliğini bu şekilde çekiyoruz
Rabia1636 EsraDamla1 hemen eve dönüyoruz yoldayız şuan inşallah 3 saatin sonunda olacaksa olsun herşey dua edinn 🥰🥰
EsraDamla1 Rabia1636 dualaraımda tüm hamışleer Allahın ıznıyle benımde son gunlerm bende bkelemekteyım☺️🙏🏻
EbrKzlky Rabia1636 Panik yapma canım hiç, benim düşün sancım olmasına rağmen 2 gün sonra doğum yaptım 🙈 Nişan geldiği gibi tecrübesiz olduğum için gitmiştim 2 günde anca doğdu sancılarımda hiç durmamıştı..
Rabia1636 EbrKzlky çok teşekkür ederim beni aydınlattığın için korkumun sebebi lekeli kan gelmesi ve hala lekeli kan geliyor doktorum da çok fazla şiddetlenirse hastaneye gel dedi seninde kanla berabermi geliyordu akıntın canım