Zuleyhasc Kızlar şuanda 37+1 deyiz. İki gündür ishalim. Karın ağrısı ve kramplar da çok. Koku hassasiyeti çok. Evden çıkabilsem doktora gideceğim ama çıkamıyorum. İshal doğum habercisi olabilir diyenler var, olabilir mi
MelisaC Zuleyhasc Bence doktorunuza haber vermelisiniz o da kesin sizi hastaneye çağırıp nstyle bakar duruma haftanız da yaklaşmış riske atmayın
Zuleyhasc Ebruu123 evet gitmiştim ama serum vs takıldı bebekle ilgili bi sıkıntı görülmedi eve geri geldim. 38+0 da kontrole gittiğimde acil sezeryana alındım