Ozlem12_ benim 20 haftalıkken şekerim çıktı duzelmeyince diyetle akşam 9 da 4 doz verdi kontrole cagardi sonra ama gidemedim randevu bulamadim ama kahvaltıdan sonra şekerim 200 lerde oluyor hep bugün çok kötü oldum kahvaltıdan sonrada 4 doz vurdum tedirgin oldum sonra acaba günde 8 doz fazlamı diye