aaslim Kızlar 32+4 üm bebeğim sürekli hıçkırıyor pıt pıt hissediyorum her gün mutlaka. Sizde de oluyor mu bu kadarı normal mi acaba
EbrKzlky aaslim ilk hamileliğimde oğlum hergün hıçkırırdı karnımda 🙈 40lığı çıkana kadarda hıçkırmıştı😂 çok normal
Esmanur43 aaslim her gün olmasa da ara ara benimkide hıçkırıyor ve araştırdığım kadarıyla ciğerlerini geliştiriyormuş bu durum sanırım güzel bir şey öyle düşünmek lazım 🥰
Nurkcy aaslim benimde her gün mutlaka sabah akşam hıçkırıyor 30 lu haftadan sonra sürekli olmaya başladı 36 yım şuan bile hıçkırıyor 😊 dışardan da belli oluyor
Youngplanner aaslim 36.haftadayım her gün hıçkırıyo hatta günde 2 kere bile hıçkırıyo ve genelde karpuz yedikten sonra 😁