Lionmom1 Merhaba anneler, ben 19 haftalık hamileyim. Rapor almak istiyorum doğuma kadar iş yerimle de konuştum kabul ettiler ama kendi doktorum 24 haftadan önce veremem dedi. Özele gidersem alabilir miyim?
defnezumram Lionmom1 riskli bi durumun yoksa vermezler benim doktorum rapor vermek için can atmasına rağmen vermiyor düşün yani 27. Haftadayım 2 hafta sonra ayrılcam bende o yüzden
BurcuArya35 Lionmom1 bende 22+6 haftalığim canm başlarda düşük riskim olduğu için Dr um 7. Haftadan itibaren verdi canm rapor hep 30 günlük verdi
ikotrtn Lionmom1 riskli bir gebelik değil ise rapor vermezler ben riskli bir gebelik yaşadım onda bile toplam 2 hafta rapor verdi
Esracigdem Lionmom1 hamilelik yan etkilerini çok yaşıyormuş gibi doktora söylerseniz verebilir belki Ben de riskliydim. Bir bucuk ay rapor verdi doktorum.
Eminesentepe1 defnezumram rapor aşınca 32. Haftayı doldurmak gerekiyor mu yani raporlu olunca da sigorta işliyor mu acaba
defnezumram Eminesentepe1 sigortan işliyor tabiki sen ücretli izne ayrılıyorsun burda doğum parası alacaksn sağlıklı bi doğum yaptığında ama bu doğum iznini 32. Haftada alman gerekiyor öncesinde aldığın raporlar 1 ay içinde hesabına geçer gerçi doğum parasını da doğumdan sonra parça parça yatırıyorlarmış