Semakaplan Kızlar 32. Haftadayım. Yaklaşık 1 haftadır el uyuşukluğu, karıncalanma yaşıyorum. Aranızda bunu yaşıyan var mı? Ödemi şişliği geçtim, yok böyle bir sızı..
Churcill Semakaplan bunun için el ve bilek egzersizleri var esnetme hareketleri yapıyosun bir de magnezyum takviyesi iyi geliyormuş sanırım bu uyuşukluklara
Eda2735 26 haftalığım benimde elimde ayağımda uyuşmalar oluyor kan değerleri düşmeye başladığında olabiliyor doktorunuza bildirin muhakkak kan ilacı vericektir
Kizilciksurubu Semakaplan 20li haftaların başından beri yaşıyorum. 34+1′im. Hala geçmedi, muhtemelen de doğurana kadar geçmeyecek. Doktorum normal olduğunu, doğumdan sonra geçeceğini söyledi.