Defne-ece28 evet doktorun dediğine uymadığınız için yanlış yapmış oluyorsunuz bu süreçte vücudunuza çok fazla hormon veriliyor bu yüzden doktorunuzla görüşüp bu tedavileri size daha uygun olan aylarda uygulamanız sizin için daha iyi olur sabır gerektiren vakit gerektiren işlemler bunlar ayrıca tutmazsa boşuna üzüleceksiniz kendinizi yada tedavinizi buna göre ayarlamanız gerekiyor, çatlatma iğnesinden sonra da ağrı iyi bir şeydir bu arada çatlama gerçekleşiyor demek