nazlihasan valla ben de ilk 17. haftamda hissettim benim de ilk gebeliğim. Damar atması ya da bağırsak hareketi olmadığına eminim. Özellikle gece ve sola yatınca hissediliyordu sonra iyice arttı. Herkes de aynı olacak diye bişey yok ben çok zayıftım ona bağladılar