Musmutlukiz çok üzüldüm canım, üzülmemek elde değil biliyorum, ama vardır Allahın bir bildiyi. Hastalığı vardır belki, kendiliğinden düşük yapıyor, ve ya kan pıhtısı ola bilir. Bence bu sefer hamile kalmadan önce doktorunuzla konuşun. Allah en kısa zamanda sevindirsin sizi🙏🏼❤️