Nisaiste Hanımlar adet olmam gerekiyo ama düzensizim bu ay olmadım az önce göğsüme baktım kabarcıklar çıkmış kahverengi bölgede bu neden olur bilen var mı
Melekannee17 Nisaiste test yapsana canım bende de bu kabarcıklar gebelik sonrası çıktı koyulasma ile birlikte
Hnurkc Merhaba, benim ilk ve en belirgin belirtim meme ucunda kabarcıklar ve koyulaşma oldu. Arkadaşıma söylemiştim onunda hamile olduğu ay öyle olmuştu. Diğer belirtiler zaten regli ile hemen hemen aynı
Hilalsenoglu @Nisaiste Bende hamileliğimi özellikle o kabarcıklardan ve göğüsteki kararmadan anlamıştım canım zamanı gelince direkt kan tahlili yaptır ben zamanı gelmeden çok erken test almıştım negatif çıkmıştı doğal olarak moral bozan bi durum ama 3 hafta sonra kan testinde pozitif çıktı