BilgeSnmez Ben Almanya’da yaşıyorum. 23.11.2018 de hastaneye gittik su gibi akıntı geldiği için soralım dedik. Gittik çatı muayenesi yaptılar felaket acıdı bre. Sonra nst ye bağladılar. Küçük sancılar çıktı. İlk dedi eve gidebilirsiniz yada gözetim altında kalabilirsiniz dedi ilk başta. Biz düşünüyorduk ne yapalım diye. Sonra geldi tekrar ebe burda kalsanız daha iyi olacak dedi sancılar küçük ama 5,6 dk da bir gelen bir sancı. Tmm dedik riske atmayalım. Evden eşyalarımı getirdiler. Odaya yatışım yapıldı. Bekledim ama sancılarım geliyordu. Sabaha karşı ağrılarım arttı. Gittim hemşireye söyledim. Tekrar nts ye bağladı. Bunlar daha küçük sancılar çok sancın gelmesi lazım dedi. Tmm dedim odaya geçtim sancıdan uyuyamadım. Öğlen oldu tekrar bağladılar. Sancılar artmış ama daha benim rahim ağzım 2 cm açık .saat 5 ye tekrargel dedi. Gittim dayanamadım . Suya soktular beni rahatladım ama bir yandan ıkınıyorum. Saat 7.30 gibi çıkarttılar Sudan olmuyo dediler. Normale aldılar. 5,6 ıkınmada kızım dünyaya geldi . ❤️🤱🏻 Çok çirkin teyzeleri 🙂 aynı ben🥰🥰 işte benim doğum hikayem budur çok zormuş normal Doğum 😒😒 annemin beni nasıl doğurduğunu anladım. 🙂🙏 annelerin kıymetini bilin ha birde iyi bir kayınvalideniz varsa 🙂