Öncelikle Hayırlı Bayramlar ben 11 hafta 4 günlük hamileyken kahverengi akıntı geldi bide hafif külodumu ıslatmış korktum sonra minik minik geldi akşam acile gttim normal dedi bakmdn devam ederse kadın doğuma git dedi sizce normalmi 3 ncü gebeliğin daha önce hiç yasamadm