Roro37 sedanurbelik yakınlarda ihmal yüzünden bir bebek ölümü oldu diye duydum bir araştırın isterseniz ben vazgeçtim o hastaneden
Meritrkmn Bende burda kalayım bilgi olursa diye gidiyorum normalde muayene ücreti 680 küsür veriyorum ama doğumla ilgili bilgim yok
Roro37 momyseker gebe okulundan bir arkadaşım söyledi bebeği 3 gün hastanede tuttukları halde ciğer gelişimini takip etmedikleri için bebek vefat etmiş hastaneye dava açılmış ama bebeği kaybettikten sonra ne fayda
momyseker Roro37 offf Allah korusun 😢 çok üzücü. Bende orda doğum yapan ve çocukları küvöze giren bi anne babayla konuştum. Hastaneden, hemşirelerden, yoğun bakımdan çok memnun olduklarını söylediler
Roro37 momyseker ben de öğrendiğimde çok kötü hissetmiştim. Malesef olumsuz şeyler de duyuyoruz. Her ihtimale karşı dikkatli olmak gerek 😔