Hediye09 Kızlar günaydın, hamile pijamasi kullanıyorum 31 haftalıgim, gece lavobaya kalktıgımda pijamami tam kaldırmamışım en üstü,lastiği göbek hizamda kalmış. Sabah uyandım bi karnıma bakayım dedim büyüme var mi,çalak var mi diye,ne göreyim😩 kocaman belirginleşmis halde lastik izi var. O lastik kısmı kıpkırmızı ve içe doğru kalmis. Çok korktum ve üzülüyorum😢😢 İnşallah kötü bir durum olmaz😥😥 simdi bebeyagi sürdüm,ise yarar mi,tam bilmiyorum,öneriniz var mi ne yapmaliyim🤔🤕😖
Dilans Hediye09 ay sende benim gibi panik ataksin 😂😂 Anneme soylesem su dedigini ben sana hamileyken yerde camasir yikiyodum bisi olmaz o kadar evham yapma derdi 😊 bisi olmaz Allahin izniyle.zaten bebisin hareket eder anlarsin bisi olmadigini.
Dilans @Deletedmom15257 sende gece kususun hee 😂😂 kac haftalik senin bebis kuzu.uyutmadigina gore buyudu minnosun.
Deletedmom15257 Dilans 1 saat önce. Ama verdim şimdi uyanmış açlıktan bi ağlıyor gören dicek bisi oldu ona
Dilans Hediye09 32 canim benimde. Uyku tutmayinca iyi sardim foruma 😂😂 dur kiz iki sohbet edelim nerdensin hahha 😂