Benim de 33 haftam da akıntım bildiğin böyle pembe şeklinde geldi şükür birdaha gelmedi şuan 36+1 im ama doktorunun ultrasonla bakmasında fayda var benim öyle içim rahat etmişti . Progestron yazdı kanama alanı yoktu hiç bir sorun yok rahim ağzı kalınlığın iyi ama tedbiri elden bırakmamak lazım demişti