Bugün sütyenimi çıkardığımda içinin hep ıslandığını gördüm sonra ise göğsümden süt geldiğini fark ettim ama sütyenimde hep kahverengi lekeler vardı hem böyle taşıp kıyafetime kadar bulaşması hemde iltihaplı gibi kahverengi renginde gelmesi normal mi ? 35+1 haftalık hamileyim