xbebegimx Bu fitili kullananlar sizde de su gbi akinti yapti mi mantar mi oldu yksa su sizintisi mi korkuyorum ptesi randevu var ama acile gitsem mi ki 21+6yim😥
Sena00 xbebegimx bende çok kullandım ondan korkmana gerek yok fazlasını dışarı atıyor normal yani 😊 ilk gebeliğim de çok kullandım ben
momyseker xbebegimx hem su gibi geliyo hemde ilaç tortuları geliyor. Bende en başından beri kullanıyorum. Gece fitil atıyorum sabah lavaboya gidene kadar iç çamaşırım ıslanıyo
Ayseee_brc xbebegimx evet yapıyor bir kaç gün ağızdan almayı deneyin ama enfeksiyon ihtimalini gözden kaçırmayın bir Dr a görünün
Bebetlm Sena00 bende hala kullanıyorum canım su gibi akıntı yapıyor hep ıslak peçete tortulu geliyor bazen kahveye dönük geliyor endişe etme
MerveUmutAsel xbebegimx normal canım evet suan bende kullanıyorum aşırı akıntı yapıyor hem su gibi hem beyaz tortu gibi birde kokusu var tabi 😃
Aysozd45 Oral yolla almama rağmen akıntı yapıyor. Sabahları ıslaklık ve akıntı ile kalkıyorum. Bayram öncesi doktora gidip test yaptırdım. Acaba enfeksiyon mu oldum şüphesi uyandırdı. Hafta içi gidip öğreneceğim.
xbebegimx Aysozd45 tsekkur ederim kullananlarin genelinde olmus sanirim su gbi seffaf olunca korktm su mu geliyor sizinti seklinde diye
Hnd3535 xbebegimx yok yok su gibi benimde akıyor. Hem beyazlık şeklinde akıyor beyaz akması bitince su gibi akıyor o fitilden
Tugceyk xbebegimx bende kullanıyorum akinti çok yapıyor hem su gibi hemde ilaç tortulu zaten yapışkanlık oluyor su gibi akintisinda ilaçtan kaynaklı
Civciv53 xbebegimx bende akşam yatmadan önce alıyorum sabah tuvalete kalktığımda bir anda ıslanıyor çamaşırım korkma canım o ilaçtanmış çok akıntı yapıyor ilaç