37+4 pazartesi doğum yaptım benim gibi doğum yapanlar bebekleriniz ne durumda ben mi evhamlıyım ilk çocugum 39+4te doğmustu bu bebeğimle aralarında baya fark var hareketleri vs erken olduğu için mi yoksa başka bişeyimi var diye içim içimi yiyor anlayamıyorum birde sarılığımız var 10.40 çıktı sürekli uyuyor napıcam bilemiyorum uyandırmakta çok zorlanıyorum ilk defa böyle şeyler yasıyorum