Ufdy9 30 haftalık bebeğim 1342 gram ultrasonda kiloya göre 28+5 görünüyo doktor geride olduğunu söyledi internette 30 haftalık 1400 gram olabileceği yazıyor kilosunun az olması kötü bir şey mi
Tiiffany Ufdy9 Zayıfta olsa üzülmeyin Benim ilk cocufum 3100 2.cocugum 4 kg 3.cocugum 2.785 dogdu Daha yeni doğum yaptım. Bende üzüldüm zayıf olacak diye. Evet zayıf oldu ama sağlıklı herhangi bir kuveze vs girmedi cok kısa sürede kendilerini topluyorlar daha 1,5 ay olmadı sadece anne sütü alıyor 5 kg oldu. Zayofta olsa üzülmeyin dogunca cok hızlı kg alıyor
Nur001 Bende de aynı problem var bol bol muz yiyorum kaşar peyniri yiyip süt ürünü tüketiyorum umarım faydası olur sana da bebişe kilo aldıracak şeyler ye ve doktorunun tavsiyelerini dinle 2 hafta önden veya geriden gidebiliyormuş bazı bebekler minyon oluyor genetik bi durum umarım geçer
Catsofmom Ufdy9 Rica ederim 🥰 bol bol peynir, kabak çekirdeği, muz, avokado ye, kefir iç 6 günde 410 gr almış yavrum. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🙏
Ufdy9 Catsofmom amin hepimizin 😘 aslında derdim kilo aldırmak değil ideal kiloda olması öyle de görünüyo ama ultrasonda 28+5 çıkması saçma geldi doktor da kötü bi şekilde konuşmadı gerçi
merrvekus Ben özel takipliyim 2 hafta önce gittiğimde doktorum bebeğin kilosunu Farklı söyledi bugün mecburiyetten devlete gittim 2 hafta geçmesine rağmen çok altta bir kilo söyledi çarşamba doktoruma randevum var neden böyle oldu anlamış değilim
Ufdy9 Tiiffany yok ben zayıf olmasına takılmıyorum zaten 9 gün kadar geride olmasına takıldım sizinde geride mi görünüyodu ultrasonda zayıf olan çocuğunuz