gamizee_ başta insan hiç bilmiyor yani hamileliği unut normal hayatına devam ediyormuş gibi yap sonra bir bakıyorsun sona gelmişsin ben öyle yaptım şuan 37 haftalığım işte az kaldığı için beklediğim için gün sayıyorum ve zaman hiç geçmiyor sanki 20 günüm kalmış doğuma zaman durmuş gibi biran önce gelsin geçsin o süreçleri atlatayım istiyorum ama geçmiyor şuan 🙄😒