Merhabalar 24+2yiz bugün itibariyle son 2 hafta içinde hızlı şiştim ve bu 2 haftadır da ayaklarımın altında çok fazla ağrı var bir de el ve ayak yanmalarim da çok oluyor aynı durumda olan anneler var mı herhangi bi çözüm önerisi olan varsa sevinirim 🙏🏻