Her zaman çok hareketli olmayabilirler endişelenmeyin, ödeminiz içinde günde 3 litreyi görecek hatta geçecek şekilde su tüketin. Ödemi ancak idrarla atabiliyorsunuz. Ben günde 4 litre kadar su içiyorum çok şükür ödem sorunum yok. Bazen unuttuğumda ayak bileklerimin şiştiğini görünce hatırlayıp su içiyorum tuvalete çıkınca hemen geçiyor