Hubeyb9 Herkese merhabalar şuan hastanede yatıyorum 31 haftalık gebeyim tüp bebekle. Sabah çok kötü önce midem üst karnım ağrıdı lavaboya çıkmama rağmen hiç rahatlamadim. Yediğim bisey dokunmuştur diye soda yoğurt yedim yine aynı. Öğlene doğru sağ alt karınca sürekli olarak sancı girdi dik duramadım. Hastaneye geldik acilde biraz sancın var erken doğum olabilir deyip ciğer geliştirici yapıldı. Apandisit mi diye bakıldı anlaşılamadı pek gebelikten dolayı. Emar istendi korkudan giremedim. Serum yiyorum sürekli böyle bisey yaşayan varmi ve apandisit se nasıl müdahale ediliyor
Hubeyb9 Hubeyb9 bu arada alltan bakıldı açıklık yoktu kanama falan yok sadecr sürekli sağ alt karında ağrı var. Bilgisi olan yazsın lütfen çok tedirginim
ridakegzo Hubeyb9 canım çocukken benim apandisim patlamıştı.Ama apandısıt normalde ultrasonla anlasılıyor.Benim belirtim şöyleydi: Göbek deliğimin sağına basınca cok agrı olması.Halsızlık, kabız,kusma , iştahsızlık.
Hubeyb9 ridakegzo geçmiş olsun canım. Ben gebelikteki belirtilerine baktım birebir yaşadım hepsini de nasıl atlatilir bu durum bilmiyorum
Hubeyb9 ridakegzo inşallah değildir de pazartesi kendi doktoruma gidince anlayacağız herseyi. Smdilik iyiyim düne göre de arada tutuyor ağrılar. Serum yedim hep onlar hafifletti sanırım. Çok teşekkür ederim