Kan testine gore beta 1700 cikti bayramda doktorum tatildeydi ultrasona gidemedim kese varmi yokmu bilemedim 6 haftalik hamileyim ama hic belirtim yok ilk cocugum inanilmaz zor gecti bu haftalarda hep kusardim ama simdiki hamileligimde hersey cok normal bu durumu yasayan var mi?