Ulviyekhrmn02 7 haftalık hamileyim. Eşim içime boşaldı. Kızlae hamileyken hamile kalamam dimiii. Bzim bi tanıdığımz öylelkle ikizleri olmştu şaşp kalmış kadın. Olur mı ki öyle bişiy
PervinY Ulviyekhrmn02 Böyle bişey varmış evet ama çooook çok düşük bir ihtimal neredeyse yok denecek kadar. O yüzden korkmana gerek yok 😁