Eşimin meyil izni bitecek Çarşamba günü yolcu ben Perşembe 40 haftaligim o gitmeden doğum yapmak istiyorum ya daha doğmadı kızım da 40+2 de doğdu buda sanırım o civar olacak gibi ya beklemekten çok yoruldum zaten bunun hamileliği de çok ağır geçiyor sancılı geçiyor surekli ama yalancı sancılar huzursuz ediyor sürekli her seferinde acaba artacak mı tekrarlayacak mi die beklemek çok zormuş