ecehanakbey dilay_06 her tekmede aha geliyor demek ve hazırlıksız olmak çok tedirgin ediyor, aynı şeyleri hissediyoruz 😇
dilay_06 ecehanakbey hazırım aslında ama doğmamasından korkuyorum şu an psikolojik olarak çok hazırım ama ilerde doğum korkusunun başlamasından korkuyorum
ecehanakbey dilay_06 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏼 korkma, çok güzel olacak diye dua et ne düşünürsen o olur 🤞🤗
3_fistikannesi dilay_06 benim ki daha çok 62 ama 2 hafta erken gelir gibi. Sağlıkla al canım kucagına inşallah 🌸
dilay_06 Gulsbaby ben de alıştım artık hamileliğe doğurunca nasıl olacak diye de merak etmiyor değilim