Elif-d-s Kızlar bugün 29+3 olduk sabahtan beri ara ara ama çok keskin nefesim daralıyor sanki nefes hiç içime girmiyor gibi🥺benim gibi olanınız var mı varsa nasıl baş ediyorsunuz😪Lütfen yardımcı olun😩Bebeğe bi zararı var mıdır ki
leila1 Elif-d-s 31. Hafta bende de ara ara oluyor genelde yemek yediğim zamanlarda maden suyu içiyorum birde yemekten sonra yürüyorum biraz iyi geliyor işte ama tam bir çözüm bulamıyorum
Umay05 Elif-d-s Geçmiş olsun ben bu dediğinizi 12-13haftalarımda yaşadım hemde ne yaşamak gittiğim aciller ve doktorlar ektedir 😅 En son kadın doğum doktorum bi iğne yaptırdı birde ventolin fısfısını söyledi ondan sonra kendime geldim
gulsahtky GizemDoan Elif-d-s evet maalesef oluyor nefes darlığı. Bebek büyüdükçe rahim vs büyüyor baskı yapıyor. Ama geçiyor korkmayın 38. Haftadayım uzun süredir yok nefes darlığı
Sultanbn Bende 29+6 yim inan duş alırken yüzüme su geldiğinde nefes alamıyorum derin nefes alamıyorum ve diyaframim o kadar çok batıyor ki
Elif-d-s gulsahtky benim daha yeni başladı ama korkuyorum,inş doğuma kadar böyle devam etmez Allah hepimize şifa versin🙏🌸