Ebruyildirim0505 +1 Hafta da sezeryan yapıyorlar mı ? Yada istekli sezeryan yapan bu haftalar da var mı ? Nasıl geçti ? -bu arada bu haftalarda aşırı derece kabızlık sorunu yaşayan var mı nasıl geçer ?
Anneyimbennanne Ebruyildirim0505 Genelde 38 ya da 39 da sezeryan yapıyorlar. Normalden sezeryan dönerse 40 lira akadar bekleniliyor. Mesela ben ilki sezeryan olduğu için ikincisink 38 39 da alçaklar
MerveSoner45 Ebruyildirim0505 isteğe bağlı 38 de olmuştum 20 yaşında olmuştum güzel geçti memnun kalmıştım bi sorun yaşamadım şimdi 35. Haftadayım 38 i bekliyorum