İyi geceler hanımlar ben 1 aydır doktor kontrolüne gitmedim en son şeker testimi yaptım sonuç temiz çıkmıştı. Ondan beri gitmedim. 4 gün sonraya randevu bulabildim. Şimdi düşünüyorum acaba ihmalkâr mı davrandım diye. 31. Haftadayım bebeğimin hareketlerini düzenli hissediyorum akıntım yok sancım yok