Minikkush9496 Benimde Bat 8,9,10,11 🤗 önemli günleri değerlendirdik. Ama şuan hiç belirtim yok. Hatta adet olacakmışm gbi hafif kasık ağrılarım var😕 . Her zaman adet olurken nasıl hissediyorsam şuan da da aynı ağrıları hissediyorum. Bu ayda olmycak sanırım 😔