Annesininselini Benimde 29. Haftadan beri sancılarım var. En son Cuma günü gittim yine çok sancım vardı nst de de 100-120lerde sancı çıktı 2 cm açıklık var rahim ağzı uzunluğunda 1.90cm e düşmüş artık iyice kanalda heran doğabilir dedi. 29. Haftada 2*2 doz ciğer geliştirici yapılmıştı Perşembe de 2*2 doz yapıldı artık Doğumu bekleyeceğiz dediler. Ama daha 34 haftalık küçük diye korkuyorum 😔