Sevin21 Kızlar 30 haftalık gebeyim ilk kez bugün kasık ağrılarım olmaya basladı. Daha önce hic olmadı. Zaten son iki gündür bebekte cok hareketli e simdide cok azda olsa kasık agrılarım oluyor. Normal mi ?
momyseker Sevin21 bende 34. haftadayım 1-2 haftadır ara ara adet sancısı gibi sancım oluyor. Doktoruma sorduğumda olması bizim için daha iyi, problem yok demişti. Sizde doktorunuza sorun isterseniz 🙏🏻🥰 içiniz rahatlasın
momyseker Sevin21 dediğim gibi benim doktorum hiçbir problem görmedi. Bence sizdeki sancıda sürekli değilse eğer, normaldir diye düşünüyorum