Ben de buradaki öneriler üzerine çikolata deposuna yaptırdım bir günde kargoya verdiler. Yalnız çikolatanın hepsi erimişti su gibi olmuştu. Hala daha dolapta bekletiyorum korkuyorum çıkarmaya. Tadı gayet güzeldi beğendim. Birkaç tanesini açınca hafif kırık gibi bazıları sağlam gibi. Ama buzla gönderim yapamıyorlarmış çikolata buzlanırmış. Tercih sizin 🤷🏻♀️