tatlibebegim_ Aşılamanın 12.günü kan verdim değer 0.204 çıktı bugün 16.gün hala adet olmadım çatlatma iğnesininde 18.günü, zaten adet düzensizliği vardı pcos söktürücülerle oluyorum hep tekrar söktürücü içmek zorunda mı kalıcamm
mavitrn tatlibebegim_ adet konusunda bir fikrim yok ama aşılama sonrası hamile kalan çok insan var biraz daha stressiz olun Allah büyük
Hgmom1 tatlibebegim_ bende çatlatma iğnesi vuruldum bugün 17. Gün hala regl olmadım ek olarak duphaston içiyorum. 14. Gün kan verdim 2 çıktı hala bekliyorum
tatlibebegim_ mavitrn rahim filmi çektirmemiştim adet olmamı bekliyorum o yüzden çektircem ama bi türlü olamadım genelde iğneden sonra olmuyolar mı
E-d-a mavitrn tatlibebegim_ evet mutlaka asilama sonrasi ayi degerlendirin.benimde ilk asilamam tutmadi ama sonraki ay hamile kaldim.en dogru zamanda guzel haberler almaniz degiyle sevgiler
tatlibebegim_ Hgmom1 duphaston yazmadı doktoe bana progestan yazmıştı bıraktım onu ama hala olmadım ya anlamadım ona göre söktürücü içmeyi düşünüyorum bilemedim ağır şeylerde kaldırdım olcağını sanmıyorum
tatlibebegim_ E-d-a peki tutmadığında hemen adet olmuş muydunuz ben daha olmadım bian önce olmak istiyorum söktürücü kullanmadan