Merhaba özel hastane de doğum yapmayı düşünüyorum ancak şu konuda tereddütüm var yenidoğan bebek de herhangi bir olumsuzluk olduğunda (yani küvez,yoğun bakım ,sarılık vs gibi bi durum da yani hastanede yatılması gerektiğinde extra ücret alıyorlar mı yoksa anlaştığınız doğum paketinin içinde mi oluyor hersey bu konuda tecrübesi bilgisi olan anneler rica etsem yazabilir mi