_Mybaby_ ben cnm aynısını yaşadım 31 haftamda ılk nst girdim ve düzenli sancım olduğunu söylediler alttan muayene yapıldı sonra serum verıldı. Tekrar nst bağladılar sancım geçmemişti ama benim hıssettıgım hıc bır şey yoktu. Doktor senı yatırmamız gerekıyor dedi bende kabul ettim çünkü YouTube bir videoda kız 31 haftasında çalışan hır kadındı, ağrısı yoktu hareketlıudı de kızın birden suyu gelmiş ve bebeği erken doğmuş. Sonuç 6 gün hastanede yattım sancılarım geçseydı 1 gün yatıp çıkcaktım ama geçmedi bende ağrı yoktu hıssettığım bır şeyde yoktu hap serum falan verdiler anca 5 inci günde kontrole aldılar ama bende vajınal mantar da çıktı o da tuhaf hıc bır kaşıntı veya yanmam da yoktu o nst sancı çıkmasını birazda olsa etkılıyormuş. Tabıı doktorlar ciğer gelıiştirici iğne de yaptı ve evde bol bol dinlenme verdi ve vıtamınler verdi o yüzden cnm dikkat et kontrole yakın zamanda bır daha gıt