birminnosannesi_ Merhaba arkadaşlar şuana dek hep parol kullandım oğlum 15 ayı geçti şimdi çoğu vitamin süte geçmez deniliyor ve dolorex bana hep iyi gelirdi kullanılıyor mu acaba? Bilgisi olan var mı?