Kasık ve bel ağrısıyla nöbetçi kadın doğuma gittim , yatış vermek istedi . Kendi doktorumu aradım oda gerek yok yatmana idrar yolları enfeksiyondan kaynaklı sancı çıkmış dedi antibiyotik verdi. Sizce korkmam gerekir mi sancılar çok mu yüksek? 34+3haftalığım
