İki gün önce kahve storysi paylaştım öylesine eşimle balkondayken bunu görmüş niye bize nispet yapıyorsun diyor bende kahve alt tarafı herkes paylaşır gelin sizede yapayım dedim. Bugünde soğan yiceksin sütün gelmez diyor daha 5 aylık gebeyim. Ve bunu kaynımın yanında diyo yemicem dedim yiceksin diyo , doğumda normal olsun diyo kaynım bile utandı yani bende hangisi sağlıklı olcaksa o olsun dedim. Ben sezeryanla doğurdum bebeğim masada kaldı öldü diyo arka tarafımı makasla deştiler diyo piskolojim bozuldu doğum korkusu soktu içime . Eşime bahsediyorum yaşlı kadın öyle demek istemiştir diyor ama ben çok daraldım artık . Bebeğim erkek olacağını öğrendiler kız olsaydı keşke neyse belki doğumda kız çıkar diyor. Bunaldım . Beni yargılayacak kişiler hiç yazmasın zaten yeterince alttan alıyorum.