kahvesever__ Nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik yarın tam 31 haftalık olucam kıyafetlerini fallan aldım ama daha yıkamadım artık yıkamayı düşünüyorum 🤔 sizler naptınız yıkadınız mı hastane çantası hazır mı
Gulsryzgt kahvesever__ bizde herseyini aldık ama daha yıkamadım anca başlayacagm bnde 31 haftalık oldum
35_tecrube kahvesever__ 32+2 den selam çok ama çok zor geçiyor belim aşırı derecede çok ağrıyor evet ben hastane çantanızı hazırladım 6 temmuzda nts ye baslayacagim inslh
Mavi- kahvesever__ 32+5 bel ağrıları ve sıcaklardan nefes darlığı oluyor 😕 henüz çantayı hazırlayamadım haftaya hazırlayacağım inşallah ☺️
baharroguzzyigittbebek kahvesever__ bizde suan 31 haftalığız , anne bebek cantam ve bebek arabamız kaldi sadece digerleri tamam çok şükür. yıkamaya bu hafta başlayacağım ❤️ bizde de ödem cok beni baya zorluyor bu ödem:(
kahvesever__ 35_tecrube bel ağrısı bende de var ya kalçam da çok ağrıyor birde sağlıkla gelsin minikler🌺
Mavi- kahvesever__ aynen benim de öyle epeydir osteowell kullandırıyor doktorum biraz daha rahatlattı
baharroguzzyigittbebek kahvesever__ ohh masallah olmazda hiç inşallah. cok kötü çünkü ya eller ayaklar şiş şiş
Ececec kahvesever__ yarın 32 olucam battaniye nevresim vs yıkadım ütüledim kıyafetlerin de etiketlerini kestim ama daha yıkamadım 🙈