Esraaaaacun Kızlar tamamen merak ettiğim için soruyorum gebelik zehirlenmesi yaşayanlar ne gibi belirtiniz var???
peri5860 Esraaaaacun Yüksek tansiyon el ayaklarda ödem idrarda protein kaçağı bu üçü var ise zehirlenme mevcut ben beş gün yattım hastanede yüksek tansiyon ve idrarda protein kaçağı yüzünden tek olumlu yön ödem yoktu şükür geçti gitti Rabb’im bir daha düşürmesin hastaneye çok zordu
Esraaaaacun peri5860 ayy çok geçmiş olsun canım bende postlarda görüyorum merak ettim bende kaçıncı haftanda yaşadın bu durumu
veramommy 24 haftaya giriyorum sadece ellerim ve ayaklarım 2 gündür şiş,başka bir sorunum yok yine de kafama takıldı gebelik zehirlenmesi olabilir mi diye düşünüyorum. Normalde de şişer ama inerdi şimdi hiç inmemesi beni korkuttu
mavitrn Esraaaaacun ben yaşadım 32 haftada başladı 37 de artık doğuma alındım sıkı takipliydim tansiyon vardı suyum azalıyordu bebek de gelişim geriliği oluyordu yani kilo alımı duruyor beni takip etti doktorum 2 güne bir hemen doğuma alındım suyum bitince
Esraaaaacun veramommy genelde tuza da bağlıyorlar aşkım ama sen en azından idrar tahlili ve için rahat olsun