3 ay boyunca aşırı kanama yaşadım hatta devlet Hastanesi’nde kürtaj bile önerdiler düşük yapıyorsun diye dinlemedim iyi bir doktor buldum perinatolog. Sen de güzel bir doktora git PROGESTAN filan başlar eğer sağlıklı gebelikse Allah’ın izniyle birsey olmaz yerleşme kanaması ilk haftalarda olur 9 hafta yerleşme kanaması için geç çünkü 6. Haftada kalp atışları duyulmaya başlanıyor zaten. Coktaan yerleşmiş oluyor