Kızlar saçma olcak ama çok merak ediyorum 🤣🤣
İkinci oğlum sezeyandi 8 aylık oldu şuan 3 haftalık gebeyim buda sezeyan olcak mecburen ama benim merak ettiğim bı nokta var evet sezeyan olcak ama dyelm 37 38 haftalarda yani seseyandan önce suyum geldi normal doğum sancılarım başladı doğum olmak üzere yinede sezeryana mi aliyolar yani sezeryan olcakken normal doğum olursa napiolar çok merak ediyorum kusurma bakmayn🤣