Lyl343434 Drftm inşaallah düzelir canım kaçıncı haftadasın? Bir de benim korktuğum bir şey daha var. Bebeğim sürekli karnımın bir tarafında toplanıp sertleşiyor. Valla bazıları sancı bu diyor bazıları da normal diyor acaba sende oluyor mu?
Lyl343434 anneoluyoruuumm16 canım peki senin bebek bir tarafta toplanıp sertleşmesi falan oluyor mu? O durumu günde 4-5 kez yaşıyorum korkmaya başladım
anneoluyoruuumm16 Lyl343434 valla daha 17+1 deyiz ama ben doğru düzgün hissetmiyorum. Yani bazen sol tarafta birşeyler oluyor ama bebek mi değil mi anlayamıyorum. Birde göbeğim çıkmadı daha sanırım iç karnım geniş. Kilolu biriyim zaten bebeği hissetmem gecikebilirmis
Lyl343434 anneoluyoruuumm16 anladım canım benim de göbeğim çıkmadı. Ama bu toparlanıp sertleşme moralimi bozuyor inşaallah sağlıkla kucağımıza alabiliriz
anneoluyoruuumm16 Lyl343434 şuan tekrar kanamam başladı.rahimden gelen birşey değilmiş ama neden var bilmiyorum. Bebek gayet iyi diyorlar ama kanama devam ediyor