2 tane fıstığım var 1 i fıtık başlangıcı 1 tanesi fıtık sizce normal doğum yapabilir miyim doktoruma danışacağım ama benim gibi aynı durumu yaşayan varmı acaba merak ediyorum 35. Hafta dayım bebeğim başı asapıya döndü sizce ne yapmalıyım normal mi sezeryana pek içim istemiyor ama bilemedim.