gizem-37 ben düşünmüyorum bile erken doğum riskim var ama endişe edersem yaşarım diye endişelenmiyorum yaklaşık 1 hafta sonra kontrolüm var o zamana kadar bir şey yaşamazsam gene düşünmem,suyum nişanım gelmediği sürece sorun görmüyorum hareketleri de güzel