asyasemin Arkadaşlar 25. Haftadayım çok fazla bel ve sırt ağrılarım var. Her türlü önerilere açığım lütfen fikir verin
1prensesannesi_ asyasemin canım şimdiler de yavaş yavaş başlaması normal yumuşak bir yere uzan ayağının altına yastık koy 2- 3 tane ayaklarını da sıcak tut oturduğun zaman da beline yastıkla destek köy geçer inşallah bnde 31 haftalık hamileyim benimde oluyor sürekli 🤗🥰
Bbbsr asyasemin 19. Haftadayım benim 13ten beri var bel agrım fıtık dedi en son doktor. Arada cok fazla agrıyo ayagımın ğstüne basamıyorum. Magnezyum önerdiler şimdi ona başlıcam. Krem verdi bide doktor ama onu cok kullanmıyorum
Karaca61 asyasemin doktoruna danışıp magnezyum kullanabilirsin 35 haftayım dahada artıcak ağrıların cunku ben kullanıyorum rahatlatıyo ama doktoruma sorup al tabiki 😌🙏🏻
123blogggh Hamileliğimi öğrendiğimden beri aşırı çekiyorum bel ve bacak ağrısını hiçbir şey fayda etmedi ne magnezyum ne uzanmak Allah kolaylık versin hepimize