Star502 Merhaba kızlar , her yemekten sonra karnım ağrıyor sıkışıyor soda içiyorum yine geçmiyor sığınamıyorum ne yesem rahatsız oluyorum . Bu neden olur geçmesi için ne yapabilirim ? Yaşayanlar var mı bu durumu ?
tlhmrv Star502 kullandığın bı ilac Varmi canım onlarin yan etkilerine bak . Bndede oluyodu ilaç dokunuyomus kestik geçti
Esoo06 Star502 benimde agriyo reflu de başladı. Soda en az 2 saat sonra iç daha da şisiriyor. Önce ve sonrasında su kisitla hafif yürüyüş evin içinde yapabilirsin. Bende kabızlık yapiyor bide yatiyorum evde iyice tetikledi. Sizinde bebek sağa sola toplanma tarzı hareketleri oluyor mu
tlhmrv Star502 decavit ishal yapmıştı bak beni sonra hemşire bı gün al bı gün alma dokunuyosa demişti sen doktoruna danış. Ayaklarıni sıcak tut üşütme .. bide arkadaşın dediği gibi sütte yapıyor siskinlik eğer iciyosan laktozsuz süt alırsan daha rahet edersin
Star502 Esoo06 ay bilmiyorum ki dayanamıyorum artık bir şey yemek istemiyorum sırf bu yüzden , üstelik karnım da çıkmadı o kadar
Esoo06 Star502 anladım canım tuvalete rahat çıkıp boşaltıyor musun. Demir hapı çok etkiliyor . Süt içme Bi süre. Probiyotikli veya ev yoğurdu kefir iç Sodayı bıraktım ben bana iyi gelmeme başladı