Arkadaşlar meraba ben 13+3 ken cinsiyet partisi yapıcam diye bayramda nöbetci bi doktora gittim kendi doktorum değil ve bana kız dedi ama ben kesinlikle kız hissetmiyorum ertesi gün başka bi hastanenin nöbetci doktoruna gittim oda değişme ihtimali var şuan cinsiyet partisi yapmayın dedi sizin bu haftalarda kızınız oldupu halde gözüktümü bu arada asla evlat ayrımı yapmıyorum ama hissim hep erkek